Zpět do obchodu

Registrace

Reklamace

Vážení zákazníci,

pokud máte zboží k reklamaci, prosím, využijte formuláře a přiložte jej k zásilce, případně zašlete scan na e-mailovou adresu.

Reklamační protokol ke stažení zde: Reklamace

Zboží zasílejte prosím pouze Českou poštou nebo Zásilkovnu (doručení na adresu) jako doporučený dopis nebo doporučeným balíkem na adresu:

Polštáře.cz
Naďa Vraspírová
Krasov 82
793 94 Krasov
e-mail: info@polstare.cz 

Případné reklamace řešíme k Vaší plné spokojenosti. Zpravidla zašleme nový polštář.
(ale upřímně, za 30 let jich máme sotva 0,6% ze všech odeslaných produktů a to včetně odstoupení v zákonné lhůtě 14/30 dní)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení